Česta pitanja

  • Koliko često je potrebno napraviti redoviti servis plinskog bojlera?

Redoviti servis plinskog bojlera ovisi o modelu bojlera, neke modele je potrebno servisirati jednom godišnje, dok je neke dovoljno servisirati jednom u dvije godine. Kontaktirajte nas za savjet u svezi redovitog servisiranja.

  • Da li naplaćujete dolazak?

Svaki dolazak se naplaćuje po cjeniku, osim u slučaju reklamacija.

  • Primate li kreditne kartice?

Kreditnom karticom Mastercard, Zagrebačke banke je moguće ostvariti plaćanje na 36 rata potrošačkog kredita.

Moguće je plaćanje do 12 rata beskamatno karticama: VISA, V PAY, VISA ELECTRON, MasterCard, Maestro, VISA AM, Visa Bussines, …

  • Da li radite hitne intervencije i izvan radnog vremena?

Da, no u takvome slučaju naplaćuje se 50% više od standardnog iznosa.

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili nedoumica pitajte nas na našem forumu. Vaš Bojler-plin!